Ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία το workshop Train the e-learning & Blended Learning Trainers & στην Αθήνα, στις 11 & 12/06/2018 που αποτελεί το πρώτο μέρος στη διαδικασία πιστοποίησης Postgraduate Diploma in e-Learning and Blended Learning, NCFE, UK (Investors in Quality).
Σκοπός του προγράμματος είναι να βοηθήσει στελέχη τμημάτων Ανθρώπινου Δυναμικού και Εκπαίδευσης, ενδοεταιρικούς Εκπαιδευτές, αλλά και όσους ενδιαφέρονται, να εξοικειωθούν με τις νέες τεχνολογίες της μάθησης με απλό και ουσιαστικό τρόπο και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, ώστε να σχεδιάζουν και να υλοποιούν αποτελεσματικά και καινοτόμα προγράμματα eLearning / Blended Learning εκπαίδευσης στους οργανισμούς όπου εργάζονται, αξιοποιώντας όλες τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας σε συνδυασμό με τη Νευροεπιστήμη, τη Νευρο-Διδακτική και το Brain Based Learning.
Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα!
Στόχοι του προγράμματος
Με την ολοκλήρωση του εργαστηρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Αναγνωρίζουν τις τεχνολογίες μάθησης και να αντιλαμβάνονται τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη του Ασύγχρονου & Σύγχρονου e-learning, καθώς και της Μικτής Μάθησης (Blended Learning)
- Εφαρμόζουν στην πράξη τις βασικές αρχές της Νευροεπιστήμης (Neurosience), της ΝευροΔιδακτικής (NeuroDidactics) και του Brain Based Training στο e-Learning/Blended Learning
- Διενεργούν πρακτικά και ουσιαστικά την Ανάλυση Εκπαιδευτικών Αναγκών στο e-Learning, εφαρμόζοντας κατάλληλα εργαλεία και τεχνικές
- Θέτουν τους κατάλληλους εκπαιδευτικούς στόχους (Επίπεδα Γνώσεων, Δεξιοτήτων, Συμπεριφοράς) και να προσαρμόζουν ανάλογα τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό (e-learning, Blended Learning)
- Χρησιμοποιούν με άνεση τις πλατφόρμες Ασύγχρονης Ηλεκτρονικής Μάθησης (Asynchronous e-Learning)
- Σχεδιάζουν προγράμματα με επιλογή τεχνικών εκπαίδευσης ή και με συνδυασμούς ανάλογα με τη μέθοδο (e-learning, Blended Learning)
- Βιντεοπαρουσιάσεις (Βίντεο εκπαιδευτή & Παρουσίαση με Αφήγηση/Narration)
- Microlearning
- Ανεστραμμένη Τάξη (Flipped Classroom)
- Screen Recording για εκπαίδευση τεχνικών αντικειμένων
- Συνδυασμό των τεχνικών
- Σχεδιάζουν (Instructional Design) και να δημιουργούν με διακριτούς βαθμούς δυσκολίας, βασικό ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό
- Χρησιμοποιούν με άνεση τις πλατφόρμες Σύγχρονης Ηλεκτρονικής Μάθησης (Synchronous e-learning) για τη διενέργεια Webinars ή/και Web conferencing)
- Εφαρμόζουν πρακτικούς τρόπους αυτο-αξιολόγησης, αξιολόγησης των εκπαιδευομένων μέσω e-quizzes, αλλά και αξιολόγησης του αποτελέσματος της εκπαίδευσης
- Ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις στη μάθηση, όπως το Social Learning και το Gamification