Speed Learning Workshop
“Μαθαίνω πώς να Μαθαίνω με εύκολο και ευχάριστο τρόπο”
Ένα εργαστήρι που απευθύνεται σε Στελέχη επιχειρήσεων που η συνεχής εκπαίδευση και η απόκτηση νέας γνώσης είναι απαραίτητο εργαλείο εξέλιξης, σε Μαθητές Λυκείου, Προπτυχιακούς/Μεταπτυχιακούς/Διδακτορικούς Φοιτητές, σε Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και σε Γονείς που «βοηθούν» τα παιδιά τους, κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας, στη μελέτη των μαθημάτων τους. Σε ανθρώπους που είναι life long learners και σε όλους εκείνους που θέλουν να διαχειρίζονται τις πολλαπλές πληροφορίες σε περιορισμένο χρόνο.
“Η εκπαίδευση έχει να κάνει με την καλλιέργεια των ταλέντων και ευαισθησιών. Η μάθηση είναι απαραίτητη για τη δημιουργία της καλύτερης δυνατής εκδοχής της ζωής μας στον παρόν και στο μέλλον. Η αυθεντική καινοτομία στην μάθηση έχει εκπληκτικά αποτελέσματα αλλά όχι προβλέψιμα!!!”
Η θεωρεία-μέθοδος της «επιταχυνόμενης μάθησης» έρχεται να δώσει απαντήσεις σχετικά με τον νέο τρόπο μάθησης που θα πρέπει να ακολουθεί ο άνθρωπος προκειμένου να προλάβει τις εξελίξεις στη σύγχρονη κοινωνία. Η μέθοδος αυτή βασίζεται στην παραδοχή ότι ο κάθε άνθρωπος είναι ικανός να πετύχει πολύ περισσότερα από αυτά που πιστεύει ότι μπορεί. Οδηγεί σε μία συνεχώς αυξανόμενη απόκτηση γνώσης με ταυτόχρονη κατανόηση δηλαδή οδηγεί στην αφομοίωση της γνώσης. Τα αποτελέσματα είναι άμεσα και μετρήσιμα και η διαδικασία της μάθησης γίνεται ευχάριστη, προσφέροντας ικανοποίηση και κατά συνέπεια κίνητρο.
Στόχος
Όταν ο κάθε άνθρωπος ξεπερνά το στάδιο της επάρκειας-κατάρτισης και προχωρά στο επίπεδο που η μάθηση μετασχηματίζεται σε έκφραση της ίδιας του της υπόστασης τότε και μόνον τότε θεωρείται ότι πέτυχε η διαδικασία της μάθησης. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τη μέθοδο της «επιταχυνόμενης μάθησης».
Το εργαστήρι στοχεύει στη(ν):
- βελτίωση της ταχύτητας και του βαθμού κατανόησης σε ότι διαβάζουμε με χρήση πολλαπλών τεχνικών (εγγύηση ο διπλασιασμός της ταχύτητας)
- δημιουργία του κατάλληλου εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος μάθησης
- αναγνώριση και αξιοποίηση του προσωπικού στυλ μάθησης
- βελτίωση της μνήμης με άμεσα εφαρμόσιμες τεχνικές
- όξυνση και έλεγχο της συγκέντρωσης
- μετατροπή της ανάγνωσης και μελέτης βιβλίων σε μια ευχάριστη δράση
- εξασφάλιση πολύτιμου χρόνου από υποχρεώσεις όπως ανάγνωσηe-mail’s, ιστοσελίδων, άρθρων, εφημερίδων, αγγελιών, περιοδικών, πολυσέλιδων εγγράφων
- εξεύρεση του καταλληλότερου «δρόμου» μάθησης
- αύξηση παραγωγικότητας και προσωπικής απόδοσης
Βασίζεται σε ένα μοντέλο πέντε (5) βημάτων που περιλαμβάνει την:
- προετοιμασία
- πρώτη ματιά
- ταχυανάγνωση
- αφομοίωση
- παραμονή
Θεματολογία
- Λειτουργία μάθησης εγκεφάλου
- Διαμόρφωση εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος μάθησης βασισμένη στα επιστημονικά πεδία της ψυχολογίας, κοινωνιολογίας και γεωπονικής/βιολογικής επιστήμης
- Στυλ μάθησης-Πολλαπλές νοημοσύνες
- Τεχνικές ταχυανάγνωσης
- Νοητικοί χάρτες
- Τεχνικές απομνημόνευσης
Απευθύνεται
-
Στελέχη επιχειρήσεων που η συνεχής εκπαίδευση και η απόκτηση νέας γνώσης είναι απαραίτητο εργαλείο εξέλιξης
-
Μαθητές Λυκείου, Προπτυχιακοί/Μεταπτυχιακοί/Διδακτορικοί Φοιτητές, Άνθρωποι που είναι life long learners
-
Εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων
-
Γονείς που «βοηθούν» τα παιδιά τους, κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας, στη μελέτη των μαθημάτων τους
-
Όλους εκείνους που θέλουν να διαχειρίζονται τις πολλαπλές πληροφορίες σε περιορισμένο χρόνο
Εκπαιδευτικές Τεχνικές:
- Εισήγηση
- Ερωτήσεις-Απαντήσεις
- Συζήτηση
- Πρακτικές ασκήσεις
- Ομάδες εργασίας
- Καταιγισμός Ιδεών
- Gamification
Εκπαιδευτικό Υλικό:
Διδακτικές Σημειώσεις, Βιβλιογραφικές Αναφορές, Δραστηριότητες, Ασκήσεις
Εκπαιδευτικά Εργαλεία:
Η/Υ, Projector, βιβλία